Și ei sunt copiii noștri!

20131221_180658 20131221_180708Ediția a doua a proiectului caritabil “Să fim alături de noi” a ajuns la final pe data de 21 decembrie a acestui an, când împreună cu trei prieteni dragi sufletului meu am ajuns în satul Bîcu și Frenciugi Aceiași copii frumoși ne-au așteptat. În prima parohie unde am poposit am împărțit 30 de pachete cu dulciuri, fructe și altele copiilor care au fost prezenți la vecernia din acea seară. Cu restul de alimente, pachete, haine și multe altele am mers mai departe. Am poposit atunci în satul imediat următor primului, unde am întânit un părinte al celor câtorva zeci de copii amărâți ai satului. Pe cei mici nu i-am cunoscut întrucât am ajuns destul de târziu, însă părintele Alexandru ne-a întâmpinat cu drag și ne-a asigurat de buna întrebuințare a tuturor ajutoarelor primite.

Din ceea ce am strans la această ediție nu am reușit să împărțim tot. Ediția a doua va avea și o a doua parte cel mai probabil în luna februarie a anului 2014 când ne propunem să ajungem să îi cunoaștem pe copiii din Frenciugi, bucurându-i și bucurându-ne și noi de mulțumirea lor. Aproximativ 1000 de lei vor fi cheltuiți atunci, iar restul de alimente și alte ajutoare vor fi duse tot atunci la copilași.

Pozele pe care le vedeți sunt de la Bîcu. La Frenciugi nu am considerat necesar să facem poze întrucât nu am împărțit nimic în mod evident. Așteptăm cu nerăbdare luna februarie pentru noi bucurii.

Cred că mă aflu din nou în momentul în care cuvintele nu pot transmite prea multe. Știți foarte bine, cei care mă cunoasteți și-mi sunteți alături în momentele acestea deosebit de importante pentru mine, că vă port pe toți în suflet și că toată reușita acestor proiecte I-o datorez Mântuitorului și apoi vouă. Sper, ca de fiecare dată, că fiecare din noi vorbește cu Hristos despre asta. Am simțit rugăciunea mai mult ca niciodată și nu putem mulțumi pentru tot ajutorul decât prin a sta în genunchi în fața icoanei și prin a-I vorbi Lui despre toate bucuriile noastre. Și dincolo de toate ispitele ne bucurăm acum împreună. Sunteți dragii mei, voi știți asta. Să mă iertați pentru cuvintele nepotrivite, pentru momentele când nu am fost așa cum ar fi trebuit, pentru clipele în care v-ați așteptat la mai multă jertfă din partea mea…

Asta nu e tot. Sunt dintre voi care au venit cu noi idei, cu noi propuneri pe care le primesc cu mare bucurie. Am primit în unele ajutoare lucruri la care nu m-am așteptat. Nu vă dați la o parte, am nevoie de voi! Împreună lucrurile se fac mai bine, mai ușor, mai frumos, chiar dacă uneori ispitele sunt mai pronunțate. E normal ca la astfel de acțiuni să fie piedici, să fie ispite care să transforme zâmbetele chiar și-n lacrimi. Dar e cu atât mai bine. Știm că suntem pe drumul cel bun. Ne mai dăm seama că suntem oameni, că greșim, că suntem nimic fără Hristos…

Vă îmbrățișez frățește, vă mulțumesc din tot sufletul!

Cu bucurie,

          Cătălina

Lasă un răspuns

